Mijn eerste bestelling van Lush!

Zaterdag heb ik voor het eerst producten van Lush besteld. Heel veel youtubers zijn er altijd zo enthousiast over, dus ik vond dat ik het ook maar eens moest gaan proberen.

Omdat ik een zogenaamd een ‘lastig’ huidje heb, ben ik altijd opzoek naar producten met goede en natuurlijke ingrediënten. En toen ik de huidverzorgingsproducten van Lush zag werd ik helemaal verliefd. Maar omdat ik dus niet in een grote stad woon, is het voor mij niet makkelijk om even snel wat bij Lush te halen. Dus ik heb mijn spulletjes online besteld.

Ik werd heel blij toen ik de toners van Lush zag. Helaas waren die allemaal uitverkocht. En doordat ik echt geen geduld had om nog langer te wachten, heb ik maar gewoon besteld waar ik zoveel goede dingen over had gehoord.

20151120_143526

Doordat dus de toners allemaal uitverkocht waren, ging ik opzoek naar een goede reiniger. Ik zag allemaal potjes met een soort kleiachtige substantie erin, en dat leek me echt niks voor mij. Maar toen zag ik deze Fresh Farmacy, wat dus speciaal voor je huid is gemaakt. Op de foto op de site leek hij iets groter dan in het echt, maar dat maakt het niet minder leuk. Ik vindt hem echt super fijn! Je zou het misschien niet denken, maar hij is heel zuinig in gebruik. Met een gewone handzeep kan je heel lang, met deze dus ook.

Ik maak mijn gezicht en handen nat, en dan wrijf ik het op mijn gezicht. Het enige jammere vind ik dat hij een beetje trekkerig aanvoelt na gebruik, maar daar doe ik niet zo moeilijk over. De ingrediënten vind ik ook super!

Kalamijn poeder (Calamine Powder), Propyleen glycol (Propylene Glycol), Kamille afkooksel, Roomse (Anthemis nobilis), Vlierbloesem afkooksel (Sambucus nigra),Sodium Laureth Sulfaat (Sodium Laureth Sulfate), Raapzaadolie en kokosolie (Brassica napus and Cocos nucifera), Natriumstearaat (Sodium Stearate), Natrium Hydroxide (Sodium Hydroxide), Water (Aqua), Lavendel essentiële olie ((Lavandula angustifolia)), Kamille essentiële olie, blauwe (Matricaria chamomilla), Tea tree-olie, essentiële (Melaleuca alternifolia), Roos absolue (Rosa damascena),Glycerine (Glycerine), Natrium Chloride (Sodium Chloride), EDTA (EDTA),Tetrasodium Etidronaat (Tetrasodium Etidronate), *Limonene (*Limonene),*Linalool (*Linalool), Parfum

20151120_143543

En dan dit leuk flesje, Grease Lightning. Deze gel helpt tegen puistjes. Ik heb niet zo zeer last heb van puistjes, maar wel van littekens en ander kleine vlekjes. En geloof het of niet, naar een dag zag ik al verschil. Als je af en toe een puistje hebt zal je het verschil denk ik niet zo snel zien, maar op mijn huid zie je het heel goed. Dit is echt het product dat echt super werkt voor mij!

Deze gebruik ik na dat ik mijn gezicht heb gewassen. Ik smeer het een beetje op roodheden, vlekjes en bultjes.

Tijm-, rozemarijn- en tea tree-infusie (Thymus vulgaris; Rosmarinus officinalis and Melale), Water (Aqua), Aloe vera gel, fair trade biologische (Aloe barbadensis),Zeewater (Sea Water), Druivensap, vers (Vitis vinifera), Carrageen extract (Chondrus crispus), Lavendel essentiële olie ((Lavandula angustifolia)), Toverhazelaarextract (Hamamelis virginiana), *Linalool (*Linalool), Parfum, Methylparabeen

20151120_143604

En bij mijn bestelling kreeg ik ook nog dit masker/scrub. Ik kan niet helemaal ontdekken wat het precies is. Hij ruikt heerlijk naar koffie. Deze heb ik nog maar 1 keer gebruikt, dus heel veel kan ik hier nog niet over zeggen.

Deze heb ik eerst gebruikt als scrub en daarna 10 minuten laten intrekken, maar huid was super zacht na gebruik, en ik kan er zeker nog wel een paar keer mee.

Dit was mijn bestelling bij Lush! Ik ben echt heel blij met deze producten, en als ze op zijn ga ik ze vast nog wel een keertje kopen!

XX

 

Geef een reactie

